معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه
لیگ ملت های جهان و تکاپوی اقتصاد آذربایجان غربی

لیگ ملت های جهان و تکاپوی اقتصاد آذربایجان غربی

حسین اشرفی معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه در خصوص لیگ ملت های جهان گفت

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه حسین اشرفی اظهار کرد: این روزها ارومیه میزبان یک رویداد جهانی است رویدادی که شاید امثال آن به ندرت در ایران و به ندرت مضاعف فطر در شهرستان های کشور برگزار می گردد. برگزاری هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای جهان باعث شده نگاه دنیا برای چند روزی معطوف به شهری شود که ورزشی چون والیبال با گوشت و پوست و استخوان مردمشان عجین گشته است.

وی ادامه داد: این میزبانی در حالی به ارومیه سپرده شد که چند سالی بود تبدیل به حسرت والیبال دوستان آن شده بود حقا و انصاف سخت است ببینی مسابقاتی با این درجه از اهمیت سالی یک بار در کشور برگزار می شود و شهری که داعیه ی عشاقان والیبال را دارد سهمی از برگزاری مهمترین رویداد بین‌المللی آن ندارد خوشبختانه همه تقلا ها و تلاش ها ثمر داد و در دوره ریاست آقای احمد ضیایی با میزبانی ارومیه از یک هفته از رقابت های لیگ ملت های جهان موافقت شد.

اشرفی افزود: به ارومیه این روزهایمان نگاه کنیم و شور و شوق و نشاط را در جامعه به عینه ببینیم و لمس کنیم چه چیزی جز ورزشی چون والیبال می توانست چنین شوقی را در شهرمان ایجاد کند. با درک و پیش بینی همین شرایط بود که سیستم مدیریت شهری ارومیه با وجود تنگناهای اقتصادی و مالی با جدیت پای کار آمد و برای برگزاری شایسته این رویداد سعی کرد شهر را به شکل ویژه‌ای مهیا کند به جرات می‌توان گفت این روزها تقریبا تمام ارکان شهرداری ارومیه درگیر لیگ ملت های جهان است. میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی همواره هزینه‌بر نیست بلکه اگر به درستی برنامه‌ریزی صورت گیرد می تواند اقتصاد شهر و استان را نیز تحرک ببخشد چنان که این روزها همه هتل های شهر به صورت صد در صدی پر است و اگر تدقیق بیشتری در برنامه ریزی صورت می گرفت می شد انتظار قرق سایر اقامتگاه ها و پارک های شهر توسط گردشگران را نیز داشت گذشته از آن در ایام جاری بخش های تولیدی و خدماتی استان در تکاپو هستند و در این شرایط حاکم بر اقتصاد کشور حداقل برای چند روزی امیدوارانه به دنبال تولید و خدمات دهی اند

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه گفت: در جوار این ها مطابق رایزنی های صورت گرفته در خلال برگزاری بازی‌ها، دقایقی از تبلیغات محیطی دور زمین بازی به شهرداری اختصاص یافته و طی آن << ارومیه ۲۰۲۰ >> در راستای چشم انداز ارومیه شهری برای گردشگری تبلیغ می شود مزیتی که حالای غیر از میزبانی ارومیه، میلیاردها تومان هزینه طلب می‌کرد. در کنار آنها، برگزاری این رویداد در استاندارد ترین شکل ممکن تصویری ماندگار از ارومیه و آذربایجان غربی به دنیا مخابره کرده و این شهر و استان مرزی را از جذاب ترین نقاط برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند. شهرداری ارومیه اگرچه عمده هزینه‌های این میزبانی را متقبل شده است اما بسیار خوشوقت است که توانسته به اهداف از پیش تعیین و تعریف کرده خود با صرف هزینه های کمتر دست یابد.

مطلب قبلی شهرداری ارومیه آماده دریافت ایده های برتر دانشجویان در حوزه مدیریت شهری است
مطلب بعدی انتصاب جدید در شهرداری ارومیه رقم خورد
Print
479 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
  • نـظـرسـنـجـی
  • معاونت مالی و اقتصادی در نظر دارد جهت ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به کاربران گرامی همواره نظرات و پیشنهادات کاربران را شنیده و استفاده نماید.لطفا برای شرکت در نظرسنجی کلیک نمائید.

دی ان ان